גפ״ן ומסעות חינוכיים

תחומי ההתמחות שלנו
בתחום התיירות החינוכית

טיולים שנתיים לבתי ספר הכוללים פעילות ייחודיות

טיולים המשלבים אתגר, חידה וניווט

משחקי גיבוש אתגריים
לכל גיל

אירועים חווייתיים בטבע, סביב נושא או אירוע​

ימי גיבוש
והשתלמויות

טיולי ואירועי בר מצווה ייחודיים ומותאמים אישית

פעילויות, אירועים וטיולים
לצוותי מורים

למה אנחנו?

בחברת תיירות באופק חדש, עובדים ושותפים להפקת הטיולים החינוכיים, אנשים אשר אהבת הארץ זורמת בורידיהם והרצון והתשוקה להעביר את האהבה לטבע, למורשת, למולדת קיימת אצלם בטבע האישי. גייסנו את מיטב אנשי השטח והיצירה, ושמנו לנו למטרה לחדש ולקיים את הטיולים במתכונות ייחודיות וחדשניות תוך שמירה ולמידה של ערכי הטבע ואהבת הארץ.

המטרה שלנו

מטרתנו העיקרית, להעניק לתלמיד חוויה בלתי נשכחת, חוויה מכוננת בדרך יצירתית, חווייתית ובלתי נשכחת. צוות ההנהלה והמדריכים של חברת "תיירות באופק חדש" נמצא בתחום התיירות החינוכית מזה כ – 20 שנה. ייחודה ואפיונה של החברה בתחום התיירות החינוכית הוא היצירתיות המלווה בתכנים חינוכיים לאורך כל הדרך. תיירות באופק חדש מנוהלת ע"י אנשי חינוך וידיעת הארץ.

צוות המשרד

צוות המשרד צוות המחלקה החינוכית מונה מנהל מחלקה, מנהל ביצוע , רכז ההדרכה ואחראית אופרטיבית, הצוות מלווה את ביה"ס מרגע תכנון הטיול, הצעת המחיר, תכנון הטיול, ארגונו, הוצאת הטיול בבוקר היציאה וליווי הטיול הן בשטח והן במשרד.

הדרכה

הדרכה – צוות המדריכים של אופק חדש מונה כ- 40 מדריכי בית קבועים בעלי תעודת הסמכה להדרכה במערכת החינוך, כולם בעלי ניסיון רב שנים בהדרכת בני נוער ובעלי המלצות רבות, אנו גאים בצוות המדריכים שלנו המחזיר את בתי הספר עם שביעות רצון גבוהה ומייצרים את הקבלות..להצלחה.

נערכים לערכים

נערכים לערכים – תחת בית היוצר של אופק חדש מגוון רב של תוכניות ויוזמות חינוכיות יצירתיות ושונות אשר נתנו לאנשינו שם טוב ומיוחד בשוק התיירות החינוכית, ימי גבורה לבוגרי כיתות ז', ימי טיול בעקבות התנ"ך כהכנה לבחינת הבגרות , ימי גיבוש, בעקבות מורשת רבין, פסטיבל מגמות כהכנה לבחירת המגמה בביה"ס, טיולי אומנות ועוד ועוד.

תחבורה

תחבורה – חברות התחבורה המובילות את נסיעותינו הם חברת "עין תמר "– בעלת צי של כ – 30 אוטובוסים בפריסה ארצית, חברת "יונייטד"– בעלת צי אוטובוסים של כ– 150 אוטובוסים בפריסה ארצית. כל האוטובוסים המסיעים תלמידים הינם מדגמים חדשים והנהגים בעלי הסמכה להובלת תלמידים. כמו כן בכל מקרה של תקלה החברות הנ"ל מגובות בפריסה ארצית.

חדשות אחרונות

סיורי סליחות
הפקת פסטיפארק