כנסים פסטיבלים ואירועים

רעיונות לקונספט יצירתי

אירועים עסקיים

תיירות באופק חדש מתמחה בהפקת אירועים גדולים כקטנים, איכותיים במרכיביהם ויצירתיים ברעיונות הקונספט.

אין הזדמנות שנייה לאירוע ולכן על כל אירוע להיות יצירת מופת בפני עצמו!

צוות מחלקת האירועים שלנו מונה אנשים יצירתיים וחדשניים המחויבים להפתיע, לרגש ולהשקיע כל פעם מחדש.

במסגרת פעילותנו הפקנו אירועי השקה מרהיבים, אירועי קונספט למערך מחלקות השיווק בחברות, אירועי נושא ורווחה לעובדים ואירועי משפחות וילדים המוניים.

צוות מקצועי ומיומן

אירועים פרטיים

אירוע פרטי יכול בקלות להפוך מחוויה לטראומה. תחשבו על כל הריצות והחיפושים האין סופיים אחרי ספקים, את הויכוחים, התיאום בין הגורמים השונים, העצבים וכאבי הראש…תשאירו למקצוענים לעשות עבורכם את העבודה.

אנו מאמינים שבאירוע שלכם אתם לא צריכים לעבוד, אלא רק ליהנות.

אנחנו כאן כדי להגשים לכם את החלום האישי שלכם, החל מחיפוש הLOCATION לאירוע ועד לפרט הקטן ביותר. לשירותכם יעמוד צוות מקצועי ומיומן, ספקי ציוד מהמובילים בתחומם שנבחרו על ידינו בקפידה.

ניסיון רב שנים ובעיקר חשיבה "מחוץ לקופסא" המבטיחה לכם אירוע יוצא דופן ויצירתי, שיגרום לכך שהחיוך של האורחים שלכם יהיה אפילו גדול יותר משלכם.

ניהול וייצור

כנסים

תכנון והפקה לכל סוגי הכנסים הנערכים בישראל, תוך מתן מענה רחב ומקצועי בכל הקשור בתכנון, ניהול והפקה: ניהול מרכז הרישום והטלמרקטינג, תאום בתי מלון ואולמות, בניית מסלולי ההרצאות, קשר עם נותני החסויות וגבייה, תוכניות ערב מיוחדות, סמינרים ומסלולי V.I.P, שירותי הרשמה ודיילות, אמצעי המחשה והקרנה ועוד.

אנו נדע ליצור בידול למותג בדרך ייחודית וחווייתית, מדויקת ובולטת, חוויה קונספטואלית שלמה שכולם ידברו עליה.

ע"י צוותי הקריאיטיב והלוגיסטיקה שלנו, נדאג לתת למותג שלכם חשיפה שתעבור כבר משלב ההזמנה וכל זאת ע"י תחקיר מעמיק, דרכו נמצא את הייחודיות שלכם. הכנס שלכם יהיה זה שכולם ידברו עליו.

פתרון מקיף

תערוכות

תיירות באופק חדש מפעילה צוות הפקה מקצועי המעניק פתרון מקיף לכל נושא התערוכות והביתנים גדולים כקטנים.

אנשי קריאטיב ימציאו עבורכם מחדש את הגלגל, מעצבים ובמאים המעניקים לקונספט את התוכן האומנותי והעיצובי, פיקוח על נושא הלוגיסטיקה והבינוי משלב התכנון ועד הביצוע וליווי צמוד בביתן בזמן התערוכה כולל קבלת משוב מהמבקרים.

אלה הפנים שלכם מול לקוחותיכם ואנו נדאג לבדל אתכם על פני המתחרים, לשקף את אופי המוצר/המותג ולמשוך אליכם כמה שיותר קהל.

אנו פתוחים לכל בריף ולכל סוג של דרישה או פנטזיה.